Сравни цени и спести! Поръчване на стоки, Blog

  • Преди да пазарувате:
  • Гаранции
  • Срокове за доставка
  • Плащане
  • Връщане
S
S

Поръчване на стоки

Можете да поръчате стока на Kolko.bg, както онлайн – 24 ч в денонощието, 7 дни от седмицата, така и по телефона на

тел:             +359 2 444 0015      
моб:             +359 886 134 499 

всеки делничен ден от 10:00ч до 18:00ч. След  направената поръчка ще получите имейл, обобщаващ поръчката, както и обаждане за проверяване валидността на поръчката. В момента на доставка, ще получите и sms от Еконт експрес, с информация  за предстоящата доставка.

Тези детайли важат само за продуктите на Kolko.bg магазина, а не за всики продукти, публикувани на сайта ни. Само продуктите с възможност за директна поръчка от сайта носят гаранциите, описани в общите ни условия.

Обадете ни се, ако имате въпроси,  или желаете да проверите вашата поръчка на 02/444015

Промяна или отказване на поръчката

Можете да промените или откажете поръчката си, като се свържете с нас на 02/444 015.

Връщане на стока и компенсация

Спрямо ЗЗП, имате право да върнете стоката в срок от 7 дни, стига стоката да е в оригиналната си опаковка, да не изглежда използвана и да има търговски вид.

Разходите по връщането на стоката, при сгрешен от нас продукт или при дефектен продукт, ще бъдат покрити от нас. Ако, обаче желаете да върнете стоката по ваше желание, а тя спазва описанието си, разходите по връщането ще са за ваша сметка.

Проблем с поръчката

Екипът на Kolko.bg се стреми да елиминираме всякакви проблеми с вашата поръчка, но понякога, въпреки нашите усилия е възможно да възникнат проблеми, като:

1.            Поръчаният от вас продукт не е наличен

2.            Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен

3.            Неуспешно плащане, при избор на банков превод

При горните 3 случая, ние ще се свържем с вас по телефона, за да ви уведомим за проблема.

4.            Погрешен телефон за връзка с вас – ще получите от нас имейл и молба за въвеждане на правилен телефонен номер. Необходим ни е вашия телефон за да можем да проверим поръчката и да осигурим успешна доставка.

Ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи, ако проблемът за тях е по наша вина. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай, че той е отговорен за възникването им.

Previous postТранспорт и доставка Next postПлащания, Цени и Промоции
   © 2017 Kolko.bg. Всички права запазени. Всички други търговски марки са собственост на техните законни притежатели.